top of page

Kaip parašyti reklamą, kuri iš karto įtraukia skaitytoją.

Reklamose svarbiausias dalykas yra antraštė. Tai universalu.


Nesvarbu, ką parduodate ir kam parduodate. Galite pardavinėti vynuoges ar kartonines dėžes. Jeigu iš karto neatkreipsite skaitytojo dėmesio, jūs jį prarasite.


Šiame straipsnyje aš jums duosiu[pateiksiu] techninį brėžinį, kaip parašyti nuostabias antraštes, kurios patraukia skaitytojų dėmesį ir priverčia juos skaityti daugiau, ir daugiau, ir daugiau… 


Pamatysite, kaip jūsų reklamų rezultatai iš karto pagerėja tai pritaikius.


Pasiruošę?


Pradėkime…


Didžioji dalis reklamų yra susitelkusios į tai, kodėl jų produktas ar paslauga yra geriausia. Dažniausiai tokios reklamos net neduoda priežasties skaitytojui sužinoti kodėl.


Tai kaip parašyti antraštę, kuri įtraukia skaitytoją?


Pirma, jūs turite matyti pasaulį pro jūsų potencialaus kliento akis. Jums reikia žinoti, kodėl jiems reikia jūsų produkto / paslaugos. Su kokiomis problemomis jie susiduria ir kaip jūsų produktas jas išsprendžia.


Kai tai žinosite, jums reikės antraštę pritaikyti jūsų skaitytojui aiškiai pabrėžiant jo problemą.


Rašykite taip lyg kalbėtumėte su jais ir norėtumėte įsitikinti, kad jūsų klausosi. Rašykite paprasta šnekamąja kalba ir eikite tiesiai prie reikalo.


Pavyzdžiui, jeigu esate dantistas [odontologas], didžioji dalis jūsų klientų skundžiasi dantų skausmu. Taigi jums reikia savo antraštę pritaikyti taip, kad ji aiškiai pabrėžtų potencialaus kliento problemą, ir ją pritaikyti, kad jūsų potencialus klientas galėtų rezonuoti su ja: „Jei jaučiate dantų skausmą, nelaukite kol jis taps nepakenčiamas, ateikite apžiūrai“.


Pradžioje jūs patraukiate skaitytojo dėmesį, tada galite plėstis į detales.


Taigi parašėte savo antraštę ir dabar norite žinoti, ar ji gera.


Yra paprastas testas tai sužinoti. Jūs parašote savo antraštę ir susisiekimo informaciją.


Ar žmonės į ją reaguos?


Jei atsakymas taip - antraštė gera.


Jei reikia daugiau paaiškinimo - jūs galite geriau.


Antraštė turi gebėti stovėti viena. Efektyviai komunikuojant, ką jūs darote ir kaip tai padės potencialiam klientui.


Jei jaučiate dantų skausmą, nelaukite kol jis taps nepakenčiamas, ateikite apžiūrai.

Paskambinkite mums ir rezervuokite sau vietą +370 XXX XX XXX“ 


Jei tai puikiai parašysite, visa kita tampa tik pagalbinėmis priemonėmis, kurios suteikia daugiau detalių.


Darykite bandymus.


Niekada negalite žinoti, kas veiks. Todėl visada reikia daryti bandymus.


Patikrinkite bent 3 skirtingus antraščių variantus.


Pavyzdžiui, kaip reklamą galima įkelti 3 skirtingų spalvų kvadratus. Ir vis tiek vienas iš jų sulauks daugiau susidomėjimo nei kiti.


Dėl to visada reikia daryti bandymus ir korekcijas, kad sužinotumėte, kas labiau patraukia žmonių dėmesį, kas mažiau.


Taigi dabar turite receptą, kaip parašyti antraštę, kuri patraukia dėmesį.


Žinoma, tam prireiks nemažai praktikos ir laiko, bet galiausiai gebėsite pritraukti skaitytojų dėmesį.


Verslo turėjimas atima labai daug laiko. Visada atrodo, kad jo neužtenka atlikti užduotis. 


Net nekalbu apie skirtingų reklamų rašymą ir testavimą.


Mes galime šią naštą nukelti nuo jūsų pečių. Mes parašysime, ištestuosime ir sužinosime, kas veikia geriausiai. Jei norite sužinoti daugiau, spauskite čia arba susisiekite su mumis el. paštu: Ugnius@umedia.lt.


 
 
 

Recent Posts

See All

Comentarios


bottom of page